חלק I- שוקי בריבוע
הסתכלתי על ערוץ שתיים, היתה שם פרסומת- "שוקי בריבוע משגע את העולם". עכשיו, אני לא רוצה לומר שום דבר על איכות הפרסומות בישראל, נאמר כבר הכל, אבל איך בדיוק העובדה ששוקי בריבוע הופך את הגלגלים בסקייטבורד של איזה ילדה לריבועים ובכך מסכן אותה וגורם לה לעוף לגובה של כמה מטרים עוזר למכור את הקורנפלקס הזה? מאוד מוזר שהבחורה הזאת גם נותנת לשוקי נשיקה על זה שהוא הציל אותה... על מה את מנשקת אותה, טיפשה? הוא הפך לך את הגלגלים לריבועים! זה איך הגעת לסטרטוספירה!
חלק II- אייל ברקוביץ'
עוד פרסומת שראיתי באותו מקבץ היתה התשדיר של "פגוש את העיתונות עם שלי יחימוביץ'". בתכנית הבאה היא עומדת לראיין את אייל ברקוביץ' בנוגע לקריירה שלו, הנבחרת והתכניות לעתיד. הצחיק אותי לשמוע את מר ברקוביץ' מצביע על כדור הכדורגל עם חתימות הנבחרת ושואל את שלי ואמנון אברמוביץ' "מה, אין גם לי מקום פה ליד כל החתימות, אני עד כדי כך גרוע?" (ציטוט לא מדוייק, חוץ מהסוף).
"אני עד כדי כך גרוע?"- ככה נבחרת ישראל בוחרת את השחקנים שלה? אם אתה לא ממש גרוע אז אתה בפנים?
זה מסביר את ההשגים...