לאחר שלוש דקות של צפייה דוד תלה את השאלה "האם מישהו מבין מה קורה פה?" בחלל החדר. נותרה, סתם ככה, ללא מענה. הרי איך אפשר לענות על שאלה כזו כאשר הבמאי של הסרט בתוקף מתנגד לערוך את הסרט בצורה שתאפשר הבנה?!
מילא התסריט מחורבן, אבל למה אי אפשר לסדר את הצואה בצורה כזו שלפחות תהיה מסוגל לדעת איפה היא מתחילה והיכן היא נגמרת?!
הסרט סהרה רע בהמון פרמטרים: הדמויות בו הן דמויות שכבר נמאס לראות על המסך- כמה עוד נסבול את הרופאה הזרה (פנלופה קרוז) שמתעקשת לא לחזור הביתה אלא ללכת לשטח אש ולהסתכן באונס ורצח רק על מנת לנצח איזו מגיפה? כמה עוד נסבול את הכוסון, הפראי שעיסוקו הוא מאוד אקסטרוואגנטי (צייד ספינות) שמתאהב באישה העדינה והמשכילה? עד מתי הוליווד תמשיך להציב פרטנרים כושים רק על מנת לחסל אותם כמה דקות לפני שהעלילה האמיתית מתחילה? כמה כבר אפשר לסבול את הרודן האפריקאי שמדבר אנגלית שוטפת כי הוא למד בחו"ל והמאוהב בדברים מהמערב? עד מתי נמשיך לסבול את ה"צרפתי" ממטריקס?
יש רק שלושה סרטים בחיים שלי שהיו כל כך משעמים שלא הצלחתי לסיים אותם: "החבל" של היצ'קוק אשר ניחן בעבודה בימאית מהגרועות שעיניי ראו, "Ghost World" שניחן בעלילה משמימה בצורה בלתי נתפשת ו"סהרה" שפשוט נמאס לנסות להבין מה קורה בו.
ממליץ בחום לא לראות אותו.