כניסה לבלוג            הוסף לקבועים שלי            המלץ על הבלוג            ערוך את הבלוג             שלח לי מייל             לישראבלוג
10/2002

זהירות! לצרוך רק במנות קצבות! (או: כוכב אתר הבלוגים? מואה?)
בידור. הבוקר, בדרכי לעוד ביקור בנבכי המקרר בזמן שמר פנטיום 450, יד ימיני היקר אך המזדקן, עשה טובה והחליט שהגיע הזמן לעוד יום בו אבדוק עד איזה גבולות אפשר למתוח את עצביו - פתחתי רנדומלית את גיליון "עכבר העיר" מיום שישי האחרון סתם ככה באמצע, ומה רבה היתה הפתעתי לגלות שהמדור "עכברשת", פרי עטה של הכתבת נטע דרור, החליט להקדיש רובריקה שלמה ל"גברשת" ולניוזלטרו המתוקשר (וואלה, אחרי הפרסום ב"עכבר" הוא כבר באמת נהיה מתוקשר). רבאק, הדבר הזה שכב אצלי בבית חמישה ימים ולא שמתי לב, כנראה שאני באמת מתחיל לגדל מניירות של סטאר.

להלן הממצאים:




וכעת להשגותי על קביעותיה של הקוראת נ. דרור:
א. כוכב אתר הבלוגים? מואה?
ב. Elame נכנסה לעיתון? כל הכבוד. ברור שזה רק בזכות עצמה ולא בזכות אף אחד אחר.
ג. תת מדור בנענע? בינתיים זאת היתה פעם אחת. מה שקרה זה שבעקבות גלי הרייטינג שאיימו להטביע את הסרבר של נענע דרשתי סכום של ארבע ספרות ובירוקים לפיסקה כדי להמשיך לכתוב שם. משום מה הם הפסיקו להחזיר לי מאז טלפונים.
ד. נ' יקרה, אם כבר שמת לינק לבלוג (ואת הלינק הארוך והלא ידידותי לסביבה במקום את הלינק הקצר והסקסי) - שימי גם את הכתובת להרשמות לניוזלטר, שהרי ממנו אני מתכנן לעשות את הכסף הגדול.
הנה ככה. קצת הבנה בעסקי האינטרנט עוד לא הרגה אף אחד, מיינד יו.
ה. "בעלת יומן אחר"? אני חושב שתמרה ראויה שיזכירו אותה בשמה המפורש אותו היא עמלה קשות כדי לבסס.
ו. מתחנף לאושיות ותיקות? אני? זיבי מתחנף. זה שהתחלתי לקרוא לגדי "מר שמשון" נובע אך ורק מרגשי הכבוד שהחלו לבעבע בי אחרי שהתוודעתי למפעלי חייו ולאופיו המעולה בשיחות הנפש הליליות שלנו באיסיי, וגרמו לי לתהות אם סיפורי האימה ששמעתי עליו היו באמת נכונים (הם היו).
ז. כתיבה משעשעת אך מתישה לעיתים? האם ייתכן שחוליי הגרפומניה החלו לפשות גם בי? האמת שכשאני מסתכל על הקישקוש הזה שרשמתי עכשיו אני מתחיל באמת לחשוב ככה. אולי כדאי שאפרוש בשיא (וכ-ו-ל-ם ב-י-ח-ד: "כן! כן!!!")
ח. מז'תומרת "לצרוך במנות קצובות"? כאילו, אם תקחו את זה לראות בשאכטה אחת זה יכול לגרום לכם לתופעות לוואי מוזרות? זאת אשכרה הביקורת הכי מעניינת-אך-הלא-מובנת שקיבלתי מאז ומעולם. ילדים, עיזרו לי להבין למה התכוונה הקוראת נ'.

יאללה, הגרפומניה כבר עושה לי גירודים מציקים באצבעות ופריחה מוזרה בכף היד. אני רץ לראות רופא.

Emale
30/10/2002 10:44, בקטגוריות
13 תגובות   הוסף תגובה     הצג תגובות כאן     0 הפניות לכאן     לינק ישיר לקטע
תגובה אחרונה: שחר ב-2/11/2002 19:18

"השבוע בשלולית" מס' 5 (או: על בגידות, שרמוטות ושיבוטים)


היזם, ההוגה, המייסד, הגרפיקאי וההטמ"ליסט הראשון:
אי-מייל (אושיית האינטרנט, לא התוכנה), בעליו החוקי והגאה של הבלוג הנבזי והחביב (תודה, גדי) - סייברלייף 2.01 בטא | לא עובד עם צ'קים, מצטער | נוסד: 10.9.2002 | 18 מנויים-משלמים מקללים את הרגע בו נרשמו. תעשו מנוי, רבאק, או שתמליצו לחברים (<-- הנה עידו, ככה עושים מזה לינק)


"תמרה של מאיר": פרק 6403 אנד קאונטינג
אוקי, אני יודע שמדובר בנושא עדין אז אני אעשה את זה בזהירות: תגידו לי, יא מפגרים, איך אתם לא רואים מה הולך לכם מול העיניים? איך אתם לא שמים לב לבלוג הכי מדהים שקיים בעולם הסייברי?! איך יכול להיות שהטלנובלה המטורפת הזאת, שאף תסריטאי ארגנטינאי לא חלם לכתוב, מתרחשת לכם פה מול הפרצוף ואתם שותקים במקום לשלוח הודעות לעיתונות?! איך זה שאף אחד עוד לא כתב פוסט כמו שצריך לקטע הראשון בישראבלוג שקראתי ושהשאיר אותי עם לסת בגובה הרצפה? תגידו לי, יא סתומים, אתם בחיים? אתם קולטים מה הולך שם?!

(שתיקה. מתוחה. מאוד. האם הקוראים יבהלו מהאגרסביות ומהקללות שהוטחו בפניהם ויעזבו את המקום לאלתר? לא, הא? ככה חשבתי)

כולם רגועים? אחלה. למי שעוד היה ספק, אני מדבר כמובן על הבלוג של תמרה, האחת והיחידה, המלכה היחידה והבלתי מעורערת של השלולית שלנו ומי שהחיים שלה גורמים לכל טלנובלה סוערת להראות כמו סרט תיעודי משמים. ואני לא ציני, בחיי. הרגע סיימתי לקרוא בפה פעור את הבלוג המחודש של תמרה, וקשה לי להתאושש. למי שעוד לא הבין על מה המהומה - תמרה, זו שאוחזת גם בבעל וגם במאהב וגם בבלוג שמתעדכן אפ-טו-דה-מיניט - נכנסה להריון ממאיר, המאהב המתמיד והבלתי ניתן לעצירה שלה, ואחרי כמה ריחופים קלים אך בהחלט צפויים (מחשבות סטייל "למי התינוק יהיה דומה" וכאלה) - נחתה תמרה לחיקה הקשה של המציאות והבינה שעליה להחליט מה לעשות עם העובדות החדשות שבבטנה.

מה שאפשר להגיד לזכותה (ובעיני לא נשארו לה הרבה נקודות זכות אחרי שהרשתה לעצה להיכנס לעשות שטות ולהיכנס להריון בחוסר אחריות שכזה) זה שסוף סוף נראה שהיא מקבלת החלטה מסוג כלשהו ומפסיקה עם החיים הכפולים האלה ש(שוב) בעיני הם רמאות אחת גדולה, גם לגבי האדם שמרמה ובעיקר לגבי הסביבה שלו. אז נכון לרגע כתיבת שורות אלו היא מחכה שבעלה יעשה טובה ויתפנה מהבישולים במסעדה כדי שיוכל לקבל את הבום בפנים - הודעת פיטורין רשמית מאשתו שתחייה. אני רק חושב לעצמי איך הוא יגיב כשיגלה שלזוגתו יש בבטן ילד של מישהו אחר. האם שוב הוא יהיה סלחן? אני בספק. בכל מקרה, צריך לקוות שתמרה לא תחסוך מאיתנו את הפרטים ותשתף אותנו בתאורים ציוריים כמו שהיא יודעת לגבי התגובה של החוקי, כי אחרת מיד נבטל את המנוי ונעבור למתחרים מחברת הכבלים, שם יוצרים את הפקת המקור "הבלוג שלנו" (מיד אחרי הפסקת פרסומות. אל תלכו לשומקום).

(הפסקת פרסומות)

הבלוג שלנו: בגידות לייב בעידוד הקהל
כבר כתבתי מזמן על הסו-קולד "בלוג" הזה אבל (כמעט כמו תמיד) יש לי השגות על מה שקורה שם לאחרונה. למי שעוד לא יודע, כנראה של-ע' ומ', אחד ואחת שנשואים (אבל לא זה לזו) נדפק האאוטלוק או המסנג'ר, כי הם משתמשים בפלטפורמה של "ישרא" כדי לנהל התכתבויות ומסרים נוטפי געגועים ורמיזות מיניות אחד עם השני.

מעבר לחומר שגורם לבחילה (הודעות סטייל "מתגעגע/ת אליך", "רוצה להרגיש אותך עכשיו" - צצו במוחי חורש המזימות שתי סוגיות. סוגייה א': סליחה, מה הקטע? מה זה האקסהביזיוניזם הזה? אתם פה בשביל התגובות, בשביל מחיאות הכפיים, בשביל האגו? אולי תענו סוף סוף על השאלות האלה שהופנו אליכם בוריאציות שונות ע"י כמה בלוגרים תמהים למראה הזוג החדש המתגפף באמצע הרחוב הראשי של הבלוגוספירה? נשמח לשמוע הסברים, בהנחה, כמובן, שמדובר בזוג אמיתי ולא באיזה מעמיד פנים עם בעיות סכיזופרניות מתקדמות.

סוגייה ב': כנראה שמעשיהם של ע' ומ' קרובים להדיח את דגניה, בלוגרית חדשה יחסית אך תמימה ג'סט דה סיים, לה בעיות סטנדרטיות עם הבעל - לשקול ברצינות אחזקת מאהב וירטואלי או אחר כדי להתפצות על מכאובי הזוגיות החוקית. בסדר, זכותה. אבל מה שהרתיח אותי זאת אחת בשם דלן, שמקפידה לפצוח בתגובות הכוונה ועידוד לשני ה"לאב בירדס" בכל פוסט חדש שמתפרסם אצלהם. משהו סטייל "אני מומחית בתחום הזה, אני יודעת מה עובר עליכם, אל תוותרו, תמשיכו, זה כדאי (עכשיו במבצע)". ראתה דגניה, נשמה תמימה שכמוה, כי טוב, הצטרפה למעודדים ונכון לרגע כתיבת שורות אלה עושה קולות של מי שתומכת בגרסת ה"כל אישה ובת מחזיקה מאהב לשבת (ולשאר ימות השבוע)". חבל. חבל שכשדגניה תהיה גדולה היא תצא אישה ממורמרת כמו דלן. אז דלן, לחשוב פעמיים לפני קריאות ה"אולה" בכל פעם שאת מזהה פוסט ניאופי כזה או אחר, טוב?

תופעה מדאיגה: השרמוטות השתלטו על הבלוגוספירה
ברור שאף אחד לא פספס את הבלוג החדש של רותי שרמוטי, נכון? אז נחסוך במילים ולא נספר על הכותבת השנונה וחסרת העכבות (איזה אנדרסטייטמנט) ששותלת בכל פוסט שלה סיפורים על כמה עברו במיטתה ומה בדיוק הם עשו לה. הקטע שעורר אצלי תהיות היא העובדה ששניים מהניוזלטרים הבולטים בעולם האינטרנט הישראלי, שמן הסתם נערכים בידי גברים - נעמדו על שתי רגליהם האחרויות, מחאו כפיים בהתלהבות תוך שהם מזילים ריר סמיך והקדישו למיס שרמוטי קישור וכמה מילים.

ואני שואל: למה מה? תודו, חבר'ה, שרק בגלל שהבחורה היא לא בחורה (?) שרואים כל יום, כזאת שמשתמשת בשורש ז.י.י.ן ו/או ש.ר.מ.ט ו/או ח.ר.מ.נ על ימין ועל שמאל - זאת בעיקר הסיבה ללינק שנתתם אליה. אין אפס, היא כותבת לא רע, יש עליה תחביר שתמרה (ע"ע) היתה יכולה רק לקנא בו - אבל תכל'ס מה שהעמיד לכם (את העט ציפורן), הרטיב לכם (את הדיו בכסת) וגרם לכם לכתוב עליה זאת בעיקר רוח הזנות והסקס החופשי והבלתי אופייני שנושב בין דפי בלוגה. נכון, מר שמשון (עייפות החומר, הא? חצוף)? נכון, מר לוינסקי?

הדבר הטוב שיצא מהבלוג של מאדאם שרמוטי הוא שלפתע השרמוטיות יצאה מהארון ונעשתה יותר נוחה, שלא לומר מיין-סטרימית. פתאום נוצ'קה הנערצת מודה שגם לה היו מחשבות שרמוטולוגיות פה ושם, פתאום בת טיפוחי, נועה בן טולילה מודה שהיא בעצם שרמוטה מודחקת היטב (טוב, אצלה זה אולי לא מפתיע) וגם דנה וליה גילו למי שהקשיב טוב שבעצם להיות שרמוטה זה לא דבר רע כל כך. אז אולי נכונה האימרה של הנשים שרמוטות? או שזה היה זונות? המ, לא חשוב (מיהר E לקפל את הבאסטה שלו ולברוח מהשוק לפני שפמיניסיטיות שעירות ילמדו אותו מה זה להתייחס לנשים כמו לכוס מהלך. או שאולי זאת גברת שרמוטי שבונה את התדמית הזאת? תמהתני. בעצם אין לי זמן לתהות, הפ"שפ"שיות כבר בעקבותי).

ההצלחה, שיבוטים רבים לה
נו, זה היה צפוי. לאור הצלחתו המסחררת של בלוג זה (אגו, אמרתי ארצה!) קמו ברחבי הבלוגוספירה תחליפים זולים שאמורים לספק את קהל הקוראים הצמא למעט טקסטים עשויים היטב. על אחת מהם כבר כתבתי לא מזמן, אז בואו נתרכז במקרה השני (גם בגלל שחבל להתייחס לבלוגי-שנאה טרחניים): מישהי בשם FEmale אשכרה לקחה את השם המפורש (גם שלי וגם של הבלוג הזה) והרימה עלאק "גרסה נשית" לבלוג ששינה את פני הבלוגוספירה (אגו, חלאס! אני אכניס אותך בסוף לשרותים!). האינסטינקט הראשוני היה לחייג לעורך דיני ולתבוע את החקיינית - אבל אחרי כמה דקות הבנתי שהיא בעצם עושה לי כבוד (וגם בגלל שהעו"ד הבנזונה הזה היה לוקח לי 80% מהרווחים של התביעה) בזה שהיא בנתה (ולא סתם, היא אפילו עשתה מנוי פרמיום! יעני, זרקה עלי כסף. ריספקט, דפנטלי) גרסה נשית משובטת.

האמת שבפוסטים הראשונים כמעט והתחרטתי כי, איך לומר, הטקסטים שם לא התרוממו. אבל לאחרונה ניכרת השקעה והצדקת השימוש בטייטל "סייברלייף". עדיין חסר לי קצת הומור שחור וניצוצות של שנינות שהם מאסט בכל בלוג שמתיימר להיות הזכיין שלי - אבל הנושאים מתחילים להיות מעניינים והבחורה גם לא מגלה סימני פגיעה מהערות עוקצניות-אך-בונות שמגיעות מהכיוון שלי. מי יודע, אולי עוד נתחתן, נקים משפחת בלוגים ויוולד לנו בלוגיג קטן, נשכני ועז מבט, כיאה לבן משפחת Male.

נבר דה לס, עדיין מנקרות בי השאלות למה היא היתה צריכה להשתמש בשם של בלוג אחר כדי לכתוב. אם העניין היה יחצני בלבד - זה לגמרי הוכיח את עצמו (כמעט 700 כניסות בשבוע. אכן, אנשים נוטים להקליק על כל מה שנודף ממנו ריח של מותג כמו "סייברלייף". אגו, חלאס! תיזהר ממני, אני אפרק לך ת'עצמות). ואולי היא חששה להמריא לבד בלי איזה ספונסר בעל שם מאחוריה? מעניין. אני אברר את זה איתה בשיחה אצל היועצת הזוגית ביום שישי.

מקומון זה טרם נשלח בדואל ל-18 מנויים/ות שעשו את טעות חייהם ונרשמו כדי לקבלו במייל. בואו נגיד שכשנגיע ל-30 נתחיל לשגר אותו לאאוטלוק שלכם. עניין של כדאיות כלכלית. אז אם נהנית - תרשמ/י, בחייאת. אם כבר נרשמת - הפנה/י לחבריך, ז"א אלה שנשארו לך | אשמח לקבל שמועות ורכילות דיסקרטית לציטוט בשמי, שמועות ורכילות דיסקרטית בעילום שם, בקשות והערות, פרסום ברשימת התפוצה, בקשות לסינדיקציה ופרסום | המעונינים בקרדיט מתבקשים לציין זאת במפורש (קטע זה נגנב בלי בושה מדו"ח אמין) | אלוהים ירחם על נשמתו של מי שמצטט בלי לינק למקומון זה בפרט או לבלוג זה בכלל

Emale
28/10/2002 16:03, בקטגוריות
31 תגובות   הוסף תגובה     הצג תגובות כאן     -1 הפניות לכאן     לינק ישיר לקטע
תגובה אחרונה: פיסטוק (וגם עצמו) ב-18/6/2003 13:24


הדף הבא
דפים: 1  2  3  4  5  

החודש הקודם (9/2002)  החודש הבא (11/2002)  
139,218 מבקרים אינם טועים

website counter


הביקורות מהללות:
"הגיגים על החיים!"
Ynet, 3.3.02
"תכנים מרתקים! עיצוב מעניין!"
הלול, 30.6.06
"כתיבה גברית משובחת!
מוזיקה טובה!"

מסעותיו של מרק, 2.9.06

השתכנעת? עשה מנוי עכשיו!

קח אותי, זכר אלקטרוני
תוריד ממני ת'ידיים ש'ך
שלח
אוהב את זה בסמסים?
כן, ותחייב אותי חופשי
לך תרוויח על מישהו אחר
 (הסבר)

 << אוקטובר 2002 >> 
א ב ג ד ה ו ש
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    




הקוראים שלי

דניאל p-:
fe.fe
בובה ממוכנת (הראשונה)
DreamTripLife
ג'ולס2


OMG
בחסות האלכוהול
בטחון בתנועה
ברכה גולשת
דברים קטנים
דואר חשמלי פלוס
דע את היריב
האושר והדווי
הזה של המוריס
היתוך קר למפגרים
הכל אפור
המרתף
הפוזיציה
וולווט אנדרגראונד
וירטואל קרמבו
חדר 404
חוק ורשת
כותבת מוחקת
לא בבית ציפרנו
לונדון קולינג
מאבד תמלילים
מזבלה
מעבורת לאורך המרסי
מציאות נושכת
מקפיאה את הבמיה
מריץ שורות
נפש בריאה בגוף בריא?
סינמסקופ
עומדים בשער
עניינימים
ערס פואטי
פאוזה
פוטנציאל מבוזבז
פזמון חוזר
קטעי קישור
שידורי ניסיון
שמשון.נט
שעת ש.
תופעת דורפן


אהמ.נו
אנקדוטות.נט
במה חדשה
בננות
גלובס בלוגס
דה מארקר בלוגס
החדר הירוק
המסך המפוצל
העוקץ
הקולקטיב
השרת העיוור
זגוגיות.קום
חיים ברשת
כוסברה
מרושתים
סיטימיול
עונג שבת
עין הדג
פופטארט
קונספציה
קפטן אינטרנט
רשימות



2009-2002 © אי מייל - emAle
2007-2001 © יריב חבוט - emAze