כניסה לבלוג            הוסף לקבועים שלי            המלץ על הבלוג            ערוך את הבלוג             שלח לי מייל             לישראבלוג
12/2003

סיכומשנה

 

שנה עברה מאז הפוסט הזה, שנגמר במילים '2003 חייבת להיות טובה יותר', מה שמחייב אותי לחזור ולבדוק אם אכן באמת היא היתה כזו. והיא באמת היתה. הרבה יותר. ולא שזאת חכמה גדולה במיוחד אחרי 2002 הביאוסית, אבל הי, כבר קרו מקרים שמישהו חשב שהיה לו רע ואחרי שנה התברר בדיעבד שהרע האמיתי רק ארב לו בפינה.

 

אז זה לא המקרה. הגן הפולני שבי לא מאפשר לי להתפוצץ עם הצהרות של כמה אחלה וזה, ולא רק בגלל הפחד מעין הרע וכאלה. גם בגלל שאכלנו עוד קצת חרא מודל 2002 פה ושם גם ב-2003, שמבט חטוף על בערך 90 הפוסטים שכתבתי בה הזכיר לי רגעים שאת חלקם הייתי רוצה לשכוח. אבל בגלובלי היתה שנה טובה ואפילו יותר מזה, בעיקר אם מעמידים את איפה שהיינו ב-31 בדצמבר 2002 ליד איפה שאנחנו ב-30 בדצמבר 2003. טו מייק א סונג שטורי לורט, הבה נחתוך את ההשוואה בין שני התאריכים המרגשים האלה לשני התחומים הקלאסיים.

 

ביזנס. האמת שלא זכרתי באיזה נקודה בדיוק עמד הסו-קולד מיזם בסוף השנה שעברה, אבל רק הפוסט הזה מתחילת ינואר, אופטימי ככל שהוא היה, עזר לי להבין שהתקדמנו כ"כ הרבה מאז שזה נראה לי אולי שנתיים בביזנס-טיים. כשכתבתי את הפוסט הזה הייתי בטוח שהופה, הנה הכל מתחיל לשגשג ודברים כבר יסתדרו מאליהם. בפועל לקח הרבה יותר זמן משחשבתי עד שדברים הסתדרו. אבל אח"כ כבר דברים קרו מאליהם, כאילו שהדברים הטובים באו אלינו מעצמם אחרי הרבה זמן שרדפנו אחריהם. היום אני מעריך שאנחנו עומדים במצב בו קיווינו להיות לפי הפאקינג סקג'ואל, אם לא מקדימים אותו קצת.

 

פלז'ר. שיואו וזה. רק ממעבר מרופרף על כותרות הפוסטים בשנה האחרונה הבנתי כמה חיבוטים, כמה חבטות, כמה שינויים משונים בסטייט אוף מיינד עברתי השנה בנוגע לזוגיות זצ"ל, דברים שהעסיקו אותי יותר ממה שזכרתי כרגע. אולי עוד הוכחה שממרחק של זמן הכל מותך להרגשה כללית של 'עברנו את זה בסדר' סלאש 'אנחנו שלמים עם זה', אבל כשפורטים את זה למטבעות, או לפוסטים במקרה הזה, מגלים שהיו שם כמה משברונים קטנים. ועוד לא דיברנו על שוק הבשר החביב שקלט השנה עוד חבר לזרועותיו הדביקות ובדרך הראה לו כמה זה לא כזה גליק של הלייף להיות בתוך אותן זרועות. אבל כל זה הוא כבר היסטוריה עתיקה. עכשיו את כאן, זו שהיתה פה בעצם כל השנה הזאת אבל 11 חודשים מתוכה בסוג של פורמט אחר. ואם מישהו היה מראה לנו לפני שנה את הפיסקה שאני כותב עכשיו היינו שניינו נקרעים מצחוק, לא לפני שהיינו שולחים אותו לאישפוז כפוי במוסד הסגור הקרוב למקום מגוריו. אבל החודש ה-12 בשנה הזאת היה והוא עדיין מדהים לנו בטירוף, מספיק שחצי מהאושר שהוא הביא בתוכו ימשיך לזרוח לתוך 2004 כדי להאיר את השמיים מעל כל גוש דן רבתי באור שיסנוור גם עיוור. ואני הכי אוהב אותך בעולם.

 

באמצע היה גם כלב חדש שלפני שנה היה בן מינוס חודש, מעט מדי שעות שינה (לדעתי כנראה השנה בה ישנתי הכי מעט שעות אי פעם), קצת נחת מקבוצת המפגרים האהודה עלי, רגעים של שיעמום צרוף, נסיונות פאתטיים להחיות את ימי הזוהר ובדרך גם התפלקו כמה פוסטים לא רעים בכלל. וכמה טוב שיש את הבלוג הזה, אחרת באמת שלא הייתי זוכר את כל מה שקרה ב-2003, שנת הישרא הראשונה המלאה שסגרתי פה. שנה טובה, גמר חתימה טובה, ואם המשפט הזה עבד פעם אחת טוב, אז מ'כפת לי לנסות אותו שוב: 2004 חייבת להיות טובה יותר.

Emale
30/12/2003 01:35, בקטגוריות סיכומים&catdesc= דו"חות ומאזנים תקופתיים
25 תגובות   הוסף תגובה     הצג תגובות כאן     1 הפניות לכאן     לינק ישיר לקטע
תגובה אחרונה: אבא של ב-14/1/2004 16:23

Only When I Lose Myself

 

זה לחייך כשאתה מוצא שערה ארוכה-ארוכה וחומה-חומה (חומה, את שומעת? חומה! הפנמתי!) שלה על החולצה שאתה לובש בבוקר. זה להתמוגג כשאתה מוצא כמה מהן בלילה על הכרית ולהיזכר איך בבוקר שכבת ער לידה בערך שעה והסתכלת איך השיער הארוך והמדהים שלה היה שפוך בחלקו על הכר ובחלקו על העורף והגב העירומים שלה. זה להיות מופתע כל פעם מחדש כשאתה מגלה איזה אושר נכנס בך כשאתה רואה את השם שלה מופיע על הסלולרי שלך אחרי עוד צליל שמפיק המכשיר המתוק הזה כשהוא מודיע על סמס חדש. זה לא להבין איך צליל סתמי כזה מתורגם מיד אצלך במוח למראה, לקול ולריח שלה.

 

זה לבהות דקות ארוכות בפוסט שהיא כתבה ושאתה מוזכר בו ולא להצליח למחוק את החיוך הדבילי מהפרצוף שלך. זה לקלוט מחשבה חוצה את המוח שלך, שאומרת שכנראה הסיפור הסופר-דביק בסרט You've Got Mail נראה חיוור ליד מה שלפעמים קורה במציאות. זה לא להבין איך כמעט שנה שלמה שרפתם על שיחות אייסיקיו, שנעו בין הודעות עוקצניות, ירידות הדדיות ואיתגורים סו-קולד אינטלקטואלים מענגים - בלי לעשות עם זה משהו. זה לחשוב על איך שכל מה שחשבת עליה ושנבע מהיכרות וירטואלית, שוב מלמד אותך שהוירטואליה הזותי היא פאקינג מעוותת וגורמת לך לחשוב דברים שמתגלים כהפוכים ב-180 מעלות למה שאתה חושב עליה במציאות. זה לקרוא בתדהמה לוגים ישנים של השיחות העוקצניות בינכם מכל החודשים הארוכים ההם ולא להאמין שאלה אותם שני אנשים שלא יכולים היום להפסיק לגעת אחד בשני כשהם יחד. זה להנות מכל רגע שאתה איתה ולהרגיש איך 17 שעות עוברות כמו 17 דקות, להרגיש שאתה יכול בהן לדבר איתה על מיליון דברים ולא לקלוט איך היו ימים שלמים שראיתם אחד את השני מהבהבים ברשימת החברים באייסיקיו ולא דיברתם בכלל.

 

זה לגלות שיש בך מאגרים של נתינה שלא ידעת שקיימים שם בכלל. זה להרגיש שיש עוד סיבה לקום בבוקר, אחרי שניחמת את עצמך שמעולה לך עם מה שיש לך. זה לפחד לאבד את זה אבל להיות בטוח שזה זה. זה למחוק את ה'להתאהב במישהי' ברשימת ה-Have 2do בבלוג שלך, שהיא חושבת שהיא אינפנטילית, ולהאמין שהקו הזה יישאר שם הרבה זמן. זה לאבד את עצמך בתוך מישהו אחר ולהבין שרק שם אתה מגלה מי אתה באמת.

 

"רק כשאני מאבד את עצמי במישהו אחר אני מוצא את עצמי אני מוצא את עצמי

 

משהו יפה קורה לי בפנים משהו חושני, מלא באש ובמסתורין אני מהופנט אני משותק מצאתי את גן העדן

 

יש אלף סיבות מדוע לא אבזבז את זמני איתך

על כל סיבה לא להיות כאן אני יכול לחשוב על שתיים שיגרמו לי להישאר להרגיש שאין שום רע בתוך גן העדן שלך

 

רק כשאני מאבד את עצמי במישהו אחר אני מוצא את עצמי אני מוצא את עצמי

 

אני יכול להרגיש את הריקנות בתוכי נמוגה ונעלמת יש תחושה של סיפוק

בכל פעם שאת כאן אני מרוצה אני מרגיש שייך לגן העדן הקטיפתי שלך

 

האם היה עלי למכור את נשמתי

עבור תענוגות שכאלה האם היה עלי לאבד שליטה

כדי לאצור את נשיקתך האם היה עלי לשים את ליבי

בכף ידך לפני שבכלל אתחיל

להבין

 

רק כשאני מאבד את עצמי במישהו אחר אני מוצא את עצמי אני מוצא את עצמי

 

רק כשאני מאבד את עצמי במישהו אחר אני מוצא את עצמי אני מוצא את עצמי".

(Only When I Lose Myself, דפש מוד)

שמור   בטל

Emale
14/12/2003 15:13, בקטגוריות אני ודייב ומרטין ופלטש
39 תגובות   הוסף תגובה     הצג תגובות כאן     3 הפניות לכאן     לינק ישיר לקטע
תגובה אחרונה: אמזונה ב-19/4/2006 13:15


הדף הבא
דפים: 1  2  

החודש הקודם (11/2003)  החודש הבא (1/2004)  
139,218 מבקרים אינם טועים

website counter


הביקורות מהללות:
"הגיגים על החיים!"
Ynet, 3.3.02
"תכנים מרתקים! עיצוב מעניין!"
הלול, 30.6.06
"כתיבה גברית משובחת!
מוזיקה טובה!"

מסעותיו של מרק, 2.9.06

השתכנעת? עשה מנוי עכשיו!

קח אותי, זכר אלקטרוני
תוריד ממני ת'ידיים ש'ך
שלח
אוהב את זה בסמסים?
כן, ותחייב אותי חופשי
לך תרוויח על מישהו אחר
 (הסבר)

 << דצמבר 2003 >> 
א ב ג ד ה ו ש
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      




הקוראים שלי

דניאל p-:
fe.fe
בובה ממוכנת (הראשונה)
DreamTripLife
ג'ולס2


OMG
בחסות האלכוהול
בטחון בתנועה
ברכה גולשת
דברים קטנים
דואר חשמלי פלוס
דע את היריב
האושר והדווי
הזה של המוריס
היתוך קר למפגרים
הכל אפור
המרתף
הפוזיציה
וולווט אנדרגראונד
וירטואל קרמבו
חדר 404
חוק ורשת
כותבת מוחקת
לא בבית ציפרנו
לונדון קולינג
מאבד תמלילים
מזבלה
מעבורת לאורך המרסי
מציאות נושכת
מקפיאה את הבמיה
מריץ שורות
נפש בריאה בגוף בריא?
סינמסקופ
עומדים בשער
עניינימים
ערס פואטי
פאוזה
פוטנציאל מבוזבז
פזמון חוזר
קטעי קישור
שידורי ניסיון
שמשון.נט
שעת ש.
תופעת דורפן


אהמ.נו
אנקדוטות.נט
במה חדשה
בננות
גלובס בלוגס
דה מארקר בלוגס
החדר הירוק
המסך המפוצל
העוקץ
הקולקטיב
השרת העיוור
זגוגיות.קום
חיים ברשת
כוסברה
מרושתים
סיטימיול
עונג שבת
עין הדג
פופטארט
קונספציה
קפטן אינטרנט
רשימות



2009-2002 © אי מייל - emAle
2007-2001 © יריב חבוט - emAze