כניסה לבלוג            הוסף לקבועים שלי            המלץ על הבלוג            ערוך את הבלוג             שלח לי מייל             לישראבלוג
5/2006

משחק המספרים

 

ביצת הספורט כמרקחה: מצד אחד מפרסם היום פורטל הספורט One ידיעה לפיה רק 1500 בתי אב הזמינו את חבילת שידורי המונדיאל בתשלום (השערורייתי לגמרי של 492 ש"ח). במקביל התפרסמה ב-Ynet הכחשה גורפת לכל העניין מצד צ'רלטון, שטוענת שמספר המזמינים רק ב'הוט' עומד על כמה וכמה עשרות אלפים. בצ'רלטון, שמחזיקה בזכויות השידור של המשחקים והיא זו שמוכרת את החבילות, לא מסתפקים בהכחשה וזורקים גם איום רציני לאוויר, בנוסח 'נתבע את מי שפרסם אחרת'. במילים אחרות - את One.

 

ב"הארץ" בכלל חגיגה: בשעה 14:16 עלתה ידיעה של דה מארקר שקרובה יותר למספרים של Ynet, ואומרת ש"רק" 10 אלף הזמינו את החבילה. לפני חצי שעה (חצות) עלתה ידיעה של "הארץ" שמיישרת קו דווקא יותר עם One ושטוענת שהחבילה הוזלה ל-309 ש"ח בלבד כי קנו אותה עד עתה 1700 איש בלבד - וכל זאת באישורה ובהסכמתה של צ'רלטון. אם באמת נרשמו כמה עשרות אלפים כמו שאתם טוענים ב-Ynet, למה שתסכימו להוזיל את המחיר? משעשע יותר לראות את הפער בין המספרים של דה מארקר ו"הארץ", שני עיתונים מאותה משפחה, ש-8300 איש נעלמו להם תוך 10 שעות איפשהו ברחוב שוקן, בכביש שמפריד בין המערכות של שניהם. כל היודע דבר על מקום הימצאם, אגב, מוזמן לפנות למשרדי חברת צ'רלטון, שבדיוק מנהליה התפנו עכשיו כשאין להם תכניות לתבוע כנראה יותר את One.

 

ותהייה אחת לא קשורה בנוגע לידיעה הזועמת של צ'רלטון ב-Ynet: האם יכול להיות ש-Ynet משמש במקרה הזה סוג של שופר או ערוץ תקשורת פרטי של צ'רלטון? לא, כי ממש במקרה Ynet וצ'רלטון עומדים לעלות אוטוטו בימים האלה אתר חדש ומשותף לאוויר, ובו יהיו פתוחים לצפיה בין היתר תקצירי המשחקים מהמונדיאל. יש מצב שאם לא הייתם בשת"פ עמוק, הידיעה הזאת לא היתה מתפרסמת או לפחות מוצנעת הרבה יותר? השת"פ, אגב, ימוקם בכתובת www.sport1.co.il ו/או www.tvsport1.co.il. ואיזה קטע, אם לוחצים על הכתובת השנייה מגיעים ל... נכון, מדור הספורט של Ynet, שכבר מתחיל לפמפם את הלוגו החדש אצלו.

 

חוצמזה, ובלי קשר לנאמר למעלה, מי שמזמין את השידורים של המונדיאל הוא מניאק, מפר חרם צרכנים ואמן ימצא את עצמו בחדר חשוך עם אופירה אסייג מ-One לכל תקופת המונדיאל. אה, והוא ייצא עוד יותר מניאק אם הוא לא מזמין אותי לראות את המונדיאל יחד איתו.

Emale
30/5/2006 00:39, בקטגוריות האינטר-דנט הזהו
20 תגובות   הוסף תגובה     הצג תגובות כאן     0 הפניות לכאן     לינק ישיר לקטע
תגובה אחרונה: Emale ב-31/5/2006 11:29

Leave in Silence

 

היא התחילה לבכות כמה שניות אחרי שהשיר נגמר. וזה הפתיע אותי, כי זאת היתה הפעם הראשונה שהיא שמעה אותו. במשך כל הזמן שישבנו בסלון בבית של אמא שלה ליד המערכת הישנה והתקליט שקירטע על מהירות 33 ושליש, היא ישבה קשובה ודרוכה ומאוד רצינית. לא חשבתי שיהיה שם בכי, כזה שיגרום לה לקום ולהסתגר באמבטיה לכמה דקות. וזה לא שציפיתי מילד בן 16 וחצי או משהו לדעת מה עושים במצבים כאלה אבל לא נראה לי שלשבת קצת המום ולחכות שהיא תחזור זה הפתרון. וכשהיא חזרה לא שאלתי כלום, היא גם לא דיברה על זה, רק אמרה שהשיר עשה לה עצוב וזהו. אחר כך בטח הלכנו לחדר שלה ושכבנו, מה שהיינו עושים בערך 90 אחוז מהזמן שהיינו ביחד.

 

היא היתה ילדה רגישה שאהבה לחלום בהקיץ ואהבה לצחוק, עד כמה שאפשר לזכור מישהו ממרחק של 20 ומשהו שנה. אני די בטוח שהיא גדלה להיות אישה על גבול הרוחנית ואולי יותר, מישהי שכמו שאני מכיר את עצמי היום אני יודע שאין מצב שאסתדר איתה. וגם ברור שזה מיותר ופאתטי להתחיל לנתח את ההתאמה שהיתה או שלא היתה ביניינו לפי פרמטרים שאני בוחן קשרים היום. מה תנתח בדיוק? בסך הכל זה קשר ראשון לילדה בת 14 וחצי ולילד בן 16 שפשוט זרמו עם הדחפים והאינסטינקטים האולי הכי קדמוניים שלהם כי לא היה להם שמץ של מושג איך בונים קשר ומה עושים בו חוץ מסקס כמעט בכל פעם שהם מוצאים את עצמם בין 4 קירות. מצד שני, אתה חושב היום שמה כל כך רע בזה בדיוק. כי די בטוח שהיתה שם גם סוג של פתיחות ואינטימיות חסרת עכבות שאולי אתה מאבד את היכולת להגיע אליה בקלות כמו אז, ככל שאתה גדל ומפתח את כל השיט הזה שקוראים לו מנגנוני הגנה או מודעות יתר, שלא לדבר על המטענים שאתה צובר איתך עם השנים ושלא היו שם בהתחלה. מצד שלישי, אולי אם זה היה נבנה פחות סביב קשר פיזי היה לזה קשר לשרוד. וואלה? אנשים הפסיקו להתחתן לדעתי עם החברה הראשונה שלהם מתישהו בסוף הסיקסטיז ואת רוב הזמן מאז הם מבלים בהלקאה עצמית של למה לא בדקתי עוד אפשרויות ומי יודע מה הפסדתי. ככה שהרבה סיכוי לשרוד לא היה לזה בכל מקרה.  

 

ובכל מקרה הלגונה הכחולה והנאיבית ההיא, זו שהיא שיחקה בה את ברוק שילדס ואני את השחקן ההוא שאף אחד לא זוכר איך קראו לו - קרסה כנראה ברגע ש-3 שנות ימי התום הסתיימו ושהתחלנו להתבגר. להבין שיש מחוץ ל-4 הקירות יש גם עולם אחר, שבו קשרים נבחנים לפי פרמטרים מורכבים יותר שזרימה סו-קולד פרימיטיבית היא מהם והלאה. אבל כמו בשיר ההוא שהיא בכתה בגללו אז, הרגשתי שאני לא רוצה לשחק יותר, שאנחנו סתם רצים במעגלים ובעיקר שאני לא יכול לסבול יותר איזה מונח שבטח לא הבנתי מהו אז, אבל בעולם של הגדולים יש כאלה שבטח יקראו לו בשם גדול כמו ''אלימות רגשית'. אז הסתובבתי, הלכתי לכיוון הדלת ועזבתי בלי להשאיר סימנים, בדממה, כמו בשיר. והיום כשראיתי שוב את השיר ההוא חי ונושם עדיין בהופעה שנערכה לפני פחות מחודשיים, נזכרתי כמו כלום בבכי שלה בערב ההוא לפני יותר מ-20 שנה. אולי מרוב עודף נאיביות, יכול להיות שחשבתי אז שהלילות ההם יימשכו לנצח. אולי היא בכתה כי היא כבר ידעה אז שהם לא.

 
Ive told myself so many times before
But this time I think I mean it for sure
We have reached a full stop
Nothings gonna save us from the big

Reached our natural conclusion
Outlived the illusion
I hate being in these situations
That call for diplomatic relations

If I only knew the answer
Or I thought we had a chance
Or I could stop this
I would stop this thing from spreading like a cancer

What can I say? (I dont want to play) anymore
What can I say? Im heading for the door
I cant stand this emotional violence
Leave in silence

Weve been running around in circles all year
Doing this and that and getting nowhere
Thisll be the last time
(I think I said that last time)

If I only had a potion,
Some magical lotion
That could stop this, I would stop this
I would set the wheels in motion

What can I say? (I dont want to play) anymore
What can I say? Im heading for the door
I cant stand this emotional violence
Leave in silence

מתוך הופעה בוומבלי ארינה בלונדון ב-2 באפריל השנה. הקליפ המקורי מ-82' כאן. עוד 65 יום גם הם כאן.

Emale
29/5/2006 02:55, בקטגוריות
14 תגובות   הוסף תגובה     הצג תגובות כאן     0 הפניות לכאן     לינק ישיר לקטע
תגובה אחרונה: כתומה ב-31/5/2006 09:17


הדף הבא
דפים: 1  2  3  4  5  6  

החודש הקודם (4/2006)  החודש הבא (6/2006)  
139,218 מבקרים אינם טועים

website counter


הביקורות מהללות:
"הגיגים על החיים!"
Ynet, 3.3.02
"תכנים מרתקים! עיצוב מעניין!"
הלול, 30.6.06
"כתיבה גברית משובחת!
מוזיקה טובה!"

מסעותיו של מרק, 2.9.06

השתכנעת? עשה מנוי עכשיו!

קח אותי, זכר אלקטרוני
תוריד ממני ת'ידיים ש'ך
שלח
אוהב את זה בסמסים?
כן, ותחייב אותי חופשי
לך תרוויח על מישהו אחר
 (הסבר)

 << מאי 2006 >> 
א ב ג ד ה ו ש
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      




הקוראים שלי

דניאל p-:
fe.fe
בובה ממוכנת (הראשונה)
DreamTripLife
ג'ולס2


OMG
בחסות האלכוהול
בטחון בתנועה
ברכה גולשת
דברים קטנים
דואר חשמלי פלוס
דע את היריב
האושר והדווי
הזה של המוריס
היתוך קר למפגרים
הכל אפור
המרתף
הפוזיציה
וולווט אנדרגראונד
וירטואל קרמבו
חדר 404
חוק ורשת
כותבת מוחקת
לא בבית ציפרנו
לונדון קולינג
מאבד תמלילים
מזבלה
מעבורת לאורך המרסי
מציאות נושכת
מקפיאה את הבמיה
מריץ שורות
נפש בריאה בגוף בריא?
סינמסקופ
עומדים בשער
עניינימים
ערס פואטי
פאוזה
פוטנציאל מבוזבז
פזמון חוזר
קטעי קישור
שידורי ניסיון
שמשון.נט
שעת ש.
תופעת דורפן


אהמ.נו
אנקדוטות.נט
במה חדשה
בננות
גלובס בלוגס
דה מארקר בלוגס
החדר הירוק
המסך המפוצל
העוקץ
הקולקטיב
השרת העיוור
זגוגיות.קום
חיים ברשת
כוסברה
מרושתים
סיטימיול
עונג שבת
עין הדג
פופטארט
קונספציה
קפטן אינטרנט
רשימות



2009-2002 © אי מייל - emAle
2007-2001 © יריב חבוט - emAze