לכבוד גיל 27
26/1/2011 00:23

לכבוד גיל 27, אני חושב שלא התרגשתי כך מאז יום הולדת 10. אני זוכר איך אמרתי לאמא שלי שאני פתאום מבין כי עד היום לא חייתי ולו עשר שנים בלבד, והנה אני עומד לחגוג לראשונה בחיי לא רק את גיל 10, אלא את היותי בעולם במשך עשר שנים. וכעת, רגע לפני גיל 27 אני נרגש לקבל את המספר החדש לחיי, את השנה החדשה לחיי.

 

אני יודע שאת הולכת להיות השנה שתשנה את חיי כמו שלא הכרתי אותם עד היום, אני יודע שביחד נעשה שינוי בחיי והם הולכים להיות טובים, הרבה יותר טובים מאשר הכרתי אי פעם. אני מחכה לך כבר תקופה ארוכה, דרוך ומוכן, מרגיש שזה הזמן שלך ועמדתי כמעט בכל המטלות להן נדרשתי כדי להיות ערוך ומוכן לקראתך.

 

אני יודע, צפויים לי גם רגעי משבר לא פשוטים, רגעים אשר ארגיש כי עולמי איננו פשוט כמו שתכנתתי, אבל המטרה בסופו של דבר היא להסתכל על מכלול התמונה, לא לתת לרגעים הכואבים להיות לבולטים ולתת דווקא לרגעים הטובים להיות המובילים והמשמעותיים. זו הולכת להיות השנה בא אניח לפחדים הקטנים להשפיע על חיי באופן מהותי, אפנה עוד יותר מקום לאופטימיות ומעשים טובים לנווט את חיי.

 

אני נרגש כמו ילד בן 10, לקבל אותך שנת ה-27 לחיי, להסתכל על כל מה שעברתי בשנים שחלפו להן ולא יחזרו אלא רק ישארו כעוד תמונה על הקיר עליו תלויות כבר 26 תמונות. יכולתי לסכם את שנתי האחרונה ולהיפרד ממנה לשלום, אבל אני בוחר להביט דווקא אלייך, שנתי החדשה. אני בוחר דווקא להביט בך ולחשוב עלייך, להסתכל, לדעת ולהגיד בקול - את הולכת להיות אחת מהשנים המשמעותיות בחיי.

 

היה שלום שנת 26, תהיי ברוכה שנת 27. 27.01.84

 

תמשיכו לקרוא, אמשיך לכתוב

שמור   בטל

6 תגובות     הוסף תגובה     הצג תגובות כאן     0 הפניות (TrackBack) לכאן     קישור ישיר לקטע
שתפו אותי:   תגו.בות   טע.י.ם. לי   חפרן   סמניות גוגל   שווה קריאה   Technorati   הוסף ל-OK   הוסף לקבועים שלי בישראבלוג 


דפים: 1  

החודש הקודם (5/2010)  
Site Meter