שתי מעשיות על אהבה
30/4/2004 03:16

השבוע שקרתי את אותו השקר פעמיים, לשני אנשים שונים. לא צריך להיות בנאדם שקרן בשביל לשקר. אך אין זה אומר כי זהו שקר לבן. כולם משקרים לפחות פעם בחיים. לא משנה מאיפה באת ולאן אתה הולך, אתה תמיד צריך לשקר. "המטרה מקדשת את האמצעים" יש כאלו שיגידו, אני מאמין שכל האמצעים כשרים כשמדובר באהבה. בעלי ניסיון אומרים, שכאשר אתה מאבד משהו, רק אז אתה לומד את ערכו האמיתי. בתור אדם שצבר מספיק ניסיון בשביל לנסות את הטריק הזה, אני שם עצמי במקום ספוג אחריות, ומנסה לעורר אחרים. וכן, דבר זה דורש ממני לשקר.

 

בגיל 16 חוויתי אהבה ראשונה. בגיל 24 אני צופה עצמי לקראת נישואים. אין הבדל בין האהבות בגילאים הללו. ההבדל היחיד הוא, כי הניסיון אותו אנו צוברים, מביא אותנו לבחור את בת הזוג המתאימה. עם זאת, הפרט הקטן והנוסף בגיל 24, יהיה כי אהיה מספיק מבוגר מספרית בשביל להגיד שאני רוצה להתחתן. האהבה בגילאים הללו היא אותה אהבה. יש כאלו, שהאהבה שלהם נפגמת ואינה מודעת לכוחה האמיתי כאשר אנחנו נעשים לגבוהים יותר במספר. אין הבדל באהבה החולפת בין הגלאים, האהבה באה מאותו מקום אצל שני בעלי החיים, אצל שני בוחרי האהבה.

יש כאלו שמכירים בבית הספר ומתחתנים. יש כאלו שמכירים בצבא ומתחתנים. יש כאלה שמכירים בעבודה ומתחתנים. יש כאלו שמכירים סתם ככה מתחת לשמיים ומתחתנים. האהבה, לא מבדילה בצבעים, במקומות או במספרים, היא פשוט יושבת לה שם ופוגעת בנו ומחלחלת בתוכנו.

 

 




שמור   בטל

20 תגובות     הוסף תגובה     הצג תגובות כאן     0 הפניות (TrackBack) לכאן     קישור ישיר לקטע
שתפו אותי:   תגו.בות   טע.י.ם. לי   חפרן   סמניות גוגל   שווה קריאה   Technorati   הוסף ל-OK   הוסף לקבועים שלי בישראבלוג 

הדף הבא
דפים: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  

החודש הקודם (3/2004)  החודש הבא (5/2004)  
Site Meter