ראשי   קבועים   עריכה   RSS






חבצלת מהשרון
בת 57





הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח
ארכיון:








בקשה קטנה
(16/5/2009)

תחרות ההייקו שנערכת במסגרת הכנס שאני מפיקה תסיים בעוד שבוע ולמרות שכולם אומרים לי שאין מה לדאוג, ושבתחרויות כאלה המסות מגיעות תמיד בסוף, אני מעט מודאגת.

כמה מילים על הכנס ועל התחרות. הכנס, שהוא כנס ספרות ספקולטיבית (כלומר כזה שעוסק בספרי מדע בדיוני ופנטסיה) יתקיים ב-11/6 בבית אריאלה בתל אביב. נושא הכנס השנה הוא "כוחות על" (הבנזוג מתכווץ באי נוחות בכל פעם שאני מתחילה להסביר את זה לסובבים אותנו. למרבה המזל הוא עסוק כרגע בחיתוך אבטיח לעולל ואינו פנוי להתכווצויות) ובמסגרת ההרצאות יבחנו, בין היתר, באספקלריה הספרותית, סוגי כוחות על (מישהו שמע פעם על מזל טוב כסוג של כוח?), הסיכוי שכוחות כאלו יתפתחו באופן טבעי (אבולוציונית) או עקב התערבות חיצונית (התפתחות טכנולוגית, למשל), היחס של החברה לאותם אנשי על ויחסם של אנשי העל אל חברה נחותה מהם.

התחרות שמתקיימת במסגרת הכנס היא תחרות שירי הייקו (שירים בעלי 17 הברות המחולקות באופן הבא - 5, 7, 5) בעלי אוריינטציה מד"בית (סוגה שירית שקיבלה את הכינוי סייפיקו) בנושא הכנס - היינו משהו שקשור לכוחות על. זה נשמע הרבה יותר מסובך ממה שזה באמת. ומכיוון שאני מנועה מלהשתתף הנה דוגמא (איומה!):

הרהור חומק לו // ממך אלי ואני // תפרחת כאב   (הר-הור חו-מק לו // ממ-ך א-לי ו-א-ני // תפ-ר-חת כ-אב)

אתם מסוגלים למשהו טוב יותר!!!

וגם אם לא - בבקשה הפיצו את בשורת התחרות אצלכם בבלוג, ואת בשורת הפרסים שמחולקים לזוכים (שלושה ספרים למקום הראשון, שניים לשני ואחד לשלישי) והצילו אותי מדאגה מרובה.



31 תגובות   הוסף תגובה     הצג תגובות כאן     2 הפניות (TrackBack) לכאן     לינק ישיר לקטע     לפוסט הקודם     לפוסט הבא     לבלוג המלא



117,682
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחבצלת מהשרון אלא אם צויין אחרת