ראשי   קבועים   עריכה   RSS






חבצלת מהשרון
בת 57





הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח
ארכיון:








גברים בתחתונים
(9/6/2009)

כנס ספרותי בנושא "כוחות על". המחשבה הראשונה היא על גברים בגעטקס. המחשבה הראשונה של אמא שלי, אם לדייק. "אני לא הולכת לשמוע הרצאות על גברים שמתרוצצים בתחתונים", היא אומרת. "אבל אבא שלך יבוא. הוא אוהב דברים מהסוג הזה". היא לא לגמרי מבינה אותנו, לא אותו שמסתובב תמיד עם איזה ספר פנטסיה או מד"ב, נשען על משקופי חנויות וקורא בשעה שהיא נמצאת בפנים, עושה דברים חשובים באמת, ובטח לא אותי שלקחה את התחביב המוזר הזה יותר מדי צעדים קדימה ומפיקה כנס שכולו בריחה מהמציאות. וגברים בגעטקס.

 

אז אמא שלי לא תבוא לכנס הספרות הספקולטיבית שיתקיים ביום חמישי בבית אריאלה, כחלק מאירועי שבוע הספר. אבא שלי דווקא כן, והשכנה שלו מקומה שלישית, וגם אחותי שמביאה עוגות, וליאור, ידידי שקונה כל ספר מד"ב שווה שיוצא לאור ומיד מעביר לי אותו, ורואה החשבון של ידיד של ליאור שגילה התעניינות בכנס, וחבצלת ב' ובעלה של חבצלת א', וחלק מבנות המשרד וגם דויד, קוקסטא, ויואב אבני המהממם שעותקים מהספר החדש שלו, "החמישית של צ'ונג לוי", יוגרלו בין הבאים. אולי יבואו, אם יסתייע, הביולוגית, קלווין (ששפט בתחרות ההייקו), גארפילד, שרוני נשמה, צמח בר, הרב השובב ו-o.k.

 

אני אהיה מוקפת חברים (וגם בשכנים ורואי החשבון שלהם) ולמרות שהידיעה הזו אמורה להרגיע אותי אני עדיין חולמת חלומות זוועה בגרסאות שונות בהם אף אחד לא בא, באים אבל לא מספיק, באים מספיק אבל אחותי לא מספיקה להגיע עם העוגות לקפה של ההפסקה. מכיוון שכך אנצל במה זו ואעשה את כל הדברים שטליק ממש לא אוהב שעושים - אשייך את הפוסט לנושא החם (אחרי הכל, מדובר בכנס של ספרים שנערך בשבוע הספר), אצא בקריאה נרגשת להפיץ את דבר הכנס ברבים (לינקים יתקבלו בברכה. ותודה לקוראת מחשבות שעשתה את זה כל כך יפה), ואפילו אתחנן שתלחצו על כפתור ה"שווה קריאה"כדי שאולי אגיע לעמוד הראשי. פאטתי, אבל כמו שכתבתי בכותרתו של הפוסט הקודם - זמנים קשים מחייבים פעולות קשות.

 

 יום חמישי. כבר אמרתי? מקווה לראות אתכם שם.

 




63 תגובות   הוסף תגובה     הצג תגובות כאן     2 הפניות (TrackBack) לכאן     לינק ישיר לקטע     לפוסט הקודם     לפוסט הבא     לבלוג המלא



117,682
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחבצלת מהשרון אלא אם צויין אחרת