ראשי   קבועים   עריכה   RSS






חבצלת מהשרון
בת 57





הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח
ארכיון:








איפה לעזאזל אני אמצא 10 דברים
(13/7/2005)

קראתי על המיזם של konan לראשונה אצל fe ומאז, ותוך שאני מעלעלת ברישומיהם בענין של הפופיקית ושל טליק, אני שוברת את הראש ולא מצליחה לחשוב ולו על פריט מידע מעניין אחד שעדיין לא דיווחתי עליו, לא כל שכן על עשרה כאלה.

יחד עם זאת, היות שבמהלך ששת החודשים שאני כאן דיווחתי גם על הרבה דברים לא מעניינים, החלטתי שלא לתת לענין (או ליתר דיוק להעדרו) לעצור אותי והנה, 10 דברים, ממש מיותרים, שלא ידעתם עלי וכנראה ראוי היה שלא תדעו.

 

1. בגיל שלוש בערך אמא שלי מצאה אותי יושבת על המקרר ומחסלת חבילת חמאה.

 

2. אני שונאת חמאה מטוגנת או מבושלת. לא מסוגלת לאכול חביתה שטוגנה בחמאה והריזוטו היחיד שאני נוגעת בו הוא זה האלוהי של הבנזוג שלבקשתי אינו מכיל חמאה. למגינת ליבם של הסועדים האחרים.

 

3. בשנות העשרה המוקדמות שלי נעלתי את עצמי בשירותים בזמן הקרנת הפרק האחרון של הסדרה "אחרון המוהיקנים", זה כאשר הבנתי, כמה דקות אחרי שהתחילה ההקרנה, שאחרון המוהיקנים מכוון לאבא ולא לבן, וכי הבן, חתיך הורס שנפשי נקשרה בנפשו במהלך השבועות בהם הוקרנה הסדרה, הולך למות. למי שתהה מה עשיתי בשירותים - בכיתי, כמובן.

 

4. אני בוכה בקלות. טוב. זו בעצם עובדה ידועה. אבל האם ידעתם שאני בוכה גם בפרסומות?

 

5. אני מתרגשת בקלות (ראה בכי בפרסומות לעיל).

 

6. אני נבוכה בקלות ומכיוון שכך גם נוטה להתנהגות אווילית. כך הרסתי את הנשיקה האמיתית הראשונה שלי, איפה שהוא בגיל 15, כששאלתי את הבחור מתי הוא מתכוון לנשק אותי. הוא נישק, אבל הקסם שעטף אותנו עד אותו הרגע התפוגג. 

 

7. בשמינית הלכתי עם המורה שלי לספרות, שהיתה מבוגרת ממני בקושי בשבע שנים והיתה גם חברה טובה למסיבה. איך שנכנסנו גילנו שנמצאת שם גם המורה שלי למתמטיקה. כדי לשמור את קשר החברות ביננו בסוד הציגה אותי אסתי, היא המורה לספרות, כבת דודתה מאוסטרליה. ערב שלם ליהגתי באנגלית במבטא שחשבתי שהוא אוסטרלי, ואפילו קיימתי שיחה קצרצרה עם המורה למתמטיקה, שהתעקשה שאני נראית לה מוכרת.

 

8. בעודי חיילת החטפתי סטירה לדובי גילהר - אני זוכרת בדיוק איפה זה היה, אבל אין לי שמץ של מושג למה;

 

9. אני מכורה לנוסטלגיה. למעשה, אני יוצרת את הנוסטלגיה מיד בסיום האירוע ולפעמים אפילו תוך כדי התרחשותו.

 

10. נפגשתי היום לראשונה עם סלשה והיה לי מאוד, מאוד, מאוד נחמד. אתם יודעים מה, תוסיפו עוד מאוד אחד.


143 תגובות   הוסף תגובה     הצג תגובות כאן     3 הפניות (TrackBack) לכאן     לינק ישיר לקטע     לפוסט הקודם     לפוסט הבא     לבלוג המלא



117,682
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחבצלת מהשרון אלא אם צויין אחרת