עשויה להכיל פחמימות
 
 
       
  יולי זרגן
בת 39

גם אני רוצה להיכנס קבוע ליולי ז':

אני אוהב אותך
אני אומו
שלח
 << מרץ 2008 >> 
א ב ג ד ה ו ש
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          



זיהו את הפוטנציאל:
« אייטיז » ±
« לא לסמים, כן ליומנים » ±
« פחמימות זה האויב » ±



הוסף מסר


מסע לפולין - הפינה הקרה של סבתא זרגן:
"כשהיית בת ארבע לקחתי אותך לגינה ונפלת מהנדנדה. עד עכשיו כואב לי הלב"
מסע לפולין - המיטב
יולי במבצע סבתא


הברנז’ה מפרגנת:
"שנונה, מצחיקה ומקסימה" (ד. גלוברמן מתמוגג)
"קצת מזכירה נקרופיליה" (ע. קינן מתענג)
"יותר זולה מאורית פוקס" (ע. קינן מלהג)


הביקורות מהללות:
- "את הדבר הכי מחרמן מאז המצאת כריות סופגות ריר לזקנים, אוטיסטים וצמחים"
- "את הוורוניקה מארס של המזה"ת"
- "את כולך פיקציה אחת גדולה"
- "את כמו אקסטנשן ממש ממש טוב לפיירפוקס שמוצאים בטעות באינטרנט"
- "את כמו העוגיות שמפוזרות בגלידת קרם עוגיות של בן אנד ג'ריז"
- "את כמו חלונות באוטו של ערסים"
- "את כמו קונדום ממש דק שלא נקרע אף פעם"
- "את כמו תאונת שרשרת של אדם סמית’ וכל רחוב שינקין"
- "את מקלידה כמו קצרנית על חגיגת"
- "את סוג של אוויטה פרון"
- "את עושה אחלה קפה. את בטח פקידה"


ההצעות זורמות:
יולי מאמי לאומית פלוס תמונה
יולי אמנית יוצרת ומיוסרת
יולי היתה פעם דאבה
יולי צולחת ניסיון פיטום של סבתא
יולי מתגייסת למלחמה בצפון
יולי מנסה 4X4
יולי בעלת החלומות
יולי בסיכום שנה רכושני
יולי מתקבלת לתרצה גרנות
יולי מקללת בתרבותיות
יולי כותבת טלנובלה
יולי בשירה צעירה לכבוד החפש"ש
יולי מקבלת דו"ח + תסריט מקורי
יולי מנסחת תפריטים
יולי משתכרת באלגוריתם
יולי למען הסושי בצה"ל
יולי בבלקוני - תסריט מקורי
יולי מתחככת בכוכב טלנובלות
יולי מתקרבת לקבלה


המו"לים מחזרים:
אדי
מזוודה
ביפ


המעריצים סוגדים:
אופנת רחוב ישראלית
איב לילך
אילן
אנדורפין
גמר"ש
דודה
דויד
דמוקלס
זרובבלה
חבצלת
חייש
מדורת השבט
מזגנים
פורטיס
צ'יף
קאפר
קארי וביג
שרון




 
3/2008

מלכת הפלקט

במשך שנים, מצאתי את עצמי מבזבזת מדי פורים סכום תלת ספרתי על אקססוריז לתחפושות מקוריות יותר או פחות, שתמיד כוללות גרביונים – קשה לי להתנתק מהמסורת היהודית הגורסת שעל כל תחפושת לשלב מוטיב זנותי. כך שמאוד הופתעתי מהתחפושת המקורית להחריד שהרכבתי בשלושים ש"ח בלבד לפאה! וגם מהגיזום המדהים שהענקתי לה, לראשונה בחיי, בליל רביעי (במקור זו היתה תספורת קארה כהן), שהוכיח שיש לי קריירה חלופית ברשת מספרות טוני אנד גאי אם לא אצליח להתעשר מפרסום.

 

כשהגעתי בבוקר חמישי למשרד, גיליתי שפרט לסופרוויזרית שהתחפשה לקיטה, אף אחד לא באמת התחפש. אך במהרה הפאדיחה התחלפה בהרהורים קיומיים, לאחר שרוב הגברים שנתקלו בי באותו יום נשבעו שמאוד יפה לי קצר, והציעו לי ללכת על זה באמת. אולי זו מחמאה ואולי לא, פרסומאים נוטים להיות סרקסטיים.

 

המשך היום כלל סדנת כתיבה נוספת ומביכה אף יותר מהקודמת, ולא רק בגלל שהגעתי בשיער סגול, ומסיבת פורים על גג המשרד בהנחייתו של האייקון משה מהישרדות. במקום הראשון זכו בחורה שהתחפשה לפייסבוק וצמד ארט דירקטורים תימנים שהתחפשו זה לזה והוכיחו מה שתמיד ידענו – כל לועסי הגת, בסופו של דבר, די זהים.

 

אך המשבר המשמעותי ביותר היכה בי דווקא באישון לילה, שעה שניסיתי להידחס למסיבת האייטיז הטראשית בזמיר, עליה פנטזתי ימים ארוכים. לצערי החליט המועדון להתחפש באותו לילה לפסטיבל ערד, ולאחר הימחצות בין מאות בתי שחי מיוזעים של לופתי ניאגרות מחופשים לאיימי וויינהאוס, החלטנו לוותר. שמח ומבדח בתחת שלי.

 

 



נכתב על ידי יולי זרגן , 23/3/2008 23:18
41 תגובות     הוסף תגובה    0 הפניות (TrackBack) לכאן    לינק ישיר לקטע    הצג תגובות כאן


פאק, איך אני מכניסה את האייפוד עכשיו?

מזה חודשים ארוכים מקפידים השותף שלי ואני (במשרד שלנו עובדים בזוגות, וזו ללא ספק מערכת היחסים הכי אינטנסיבית שחוויתי עד כה) לנדנד לסמנכ"ל שיואיל לשלוח אותנו לסדנת העשרה כלשהי, לא משנה איזו, ואז מוסיפים את המילה 'תסריטאות'. הוא מהנהן בהתלהבות ואז פונה לעניינים חשובים יותר, כמו להחליף את דג הזהב הצף על גבו באקווריום של בתו בת השלוש.

 

לכן, מאוד הופתענו כשנשלח אלינו המייל שהודיע על סדנת כתיבה בהנחיית סופר-שלא-הכרתי, סגורה לכוחות הקריאייטיב, שתתקיים מדי חמישי בצהריים. חיש קל נרשמנו, מתחייבים להפגין נוכחות מדי שבוע ולא מעלים כלל על דעתנו שהסיוט מבית תרצה גרנות ("הנה ההנחיות. עכשיו יש לכם כך וכך דקות לכתוב ואז להקריא מול כולם בקול רועד") עתיד להכות בנו שוב ושוב ללא רחם.

 

השיעור הראשון התקיים אתמול. הגענו שלושה קופירייטרים מהמחלקה שלנו, ועוד כעשרה קופירייטרים וארט דירקטורים, מנהלת קריאייטיב, סמנכ"ל קריאייטיב ושתי טראפיק (עד היום לא ממש ברור לי מה תפקידו של הטראפיק, אבל הם לא חלק ממחלקת הקריאייטיב) ממחלקת האופליין הגדולה יותר. מתוקף ההפרדה הפיזית בין שתי המחלקות, את רובם הכרתי רק בשמותיהם. הם נראו מגובשים מאוד וניכר היה שהספיקו לחלוק הרבה ג'וינטים מוכי הרפס על גג הבניין, מה שגרם לי מעט לקנא. מעולם לא היה לי הרפס.


תוצאה של ג'וינט מוכה הרפס

המשימה הראשונה היתה לכתוב בארבעים דקות טקסט קצר, ולשלב בתוכו עשרה ביטויים: אייפוד, אמנות, בוס, גיל, גלעד ארדן, העשרה, טלי פחימה, מחצבה, סדנת כתיבה וקיסם. כצאצא לדור הסמסים, ברגע בו אני נדרשת לכתוב טקסט באמצעות עט ודף – אני הופכת לנכה של ממש, ויעידו על כך כפות ידיי שהושחרו במסתוריות. שעה שניסיתי לשטוף מעליי את כתמי הדיו, הבחנתי בקופירייטרים נוספים זעים בכיסאם באי נוחות, מנסים להבין איך לעזאזל מתפעלים עיפרון.

הסופר חש במצוקתנו, וכך קיבלנו אישור לעלות איש איש למשרדו, ולשוב בחלוף הזמן המוקצב כשבידינו הטקסט המודפס. המשימה הזו עזרה לי להגיע לשתי מסקנות: האחת, שמאוד קל לי לברוח לכתיבה בלוגרית כשיש אחרים שכותבים במצבים כאלה סיפורים קצרים. זה  לא נראה לי חיובי במיוחד, אבל אולי אני טועה. השנייה, שכשאת נתקעת להקריא ראשונה – סימן שבחרת מקום לא טוב לשבת בו. מצד שני, אחרי שהקראתי מישהו אמר לשותף שלי שישב אחריי: "איזה באסה לך עכשיו". אולי זו מחמאה ואולי לא, פרסומאים נוטים להיות סרקסטיים.

רבים התקשו לשלב את כל המילים והשתמשו בהתחכמויות שפלות כמו: "אני בסדנת כתיבה עם קיסם בפה, איך לעזאזל אני מכניס לטקסט טלי פחימה, גלעד ארדן, מחצבה ואייפוד?". מצד שני, היו כמה טקסטים מבריקים ממש, אחד של קופירייטר עוטה מוהיקן והשני של סמנכ"ל הקריאייטיב. אני לא אוהבת את שלי, אבל מעלה אותו לכאן בכל זאת. אולי כי אני רכיכה שמחפשת חיזוקים, ואולי כי זו דרך להאריך את הפוסט בלי להתאמץ. נסו להתמודד.


עוד תוצאה של ג'וינט מוכה הרפס

"במרוצת הזמן למדתי גם אני לתעב את גלעד ארדן – אף על פי שקודם לכן, אם לומר את האמת, לא אחזתי בדעה מוצקה לגביו. אולי כי אינני מעשנת, ואולי כי המוצקות היא ממני והלאה – יעיד גם הבוס שלי, שלא ראה אותי פוקדת את מכון הכושר שבבניין אף לא פעם אחת מאז שנרשמתי. גם זה סוג של אמנות.

אך ממרומי גילי הפעוט, הבנתי כי על מנת לקבל מקום של ממש בשורותיהם של חבריי, חובבי סדנאות הכתיבה ועוטי משקפי הטלי פחימה, יש להקריב קורבנות.

וכך מצאתי את עצמי מעשירה את אוצר המילים שלי בביטויים מטונפים יותר ממחצבה נטושה באום אל פחם, כל אימת שעלה נושא העישון בפאבים. מנערה קלת דעת שהקשר היחיד שלה לעישון היה ספריבס, הפכתי לנשאית אג'נדות שמשליכה עוד קיסם למדורה שאינה שלה, ואחר כך מתפלאת שהיא לא מצליחה לעשות פו. הלוואי שהיה לי אופי. ואייפוד וידאו".



נכתב על ידי יולי זרגן , 14/3/2008 17:17
17 תגובות     הוסף תגובה    0 הפניות (TrackBack) לכאן    לינק ישיר לקטע    הצג תגובות כאן



הדף הבא
דפים: 1  2  

החודש הקודם (9/2007)  החודש הבא (4/2008)  
 
   63,801

© הזכויות לתכנים המבריקים בעמוד זה שייכות ליולי זרגן, האישה והמיתוס.
איפור ושיער: מיקי בוגנים; סטיילינג: מושיק גלאמין; ייצוג: רוברטו