לפי עדכון שעלה בנענע, רשת קולנוע לב, חתמה על אמנת התחייבות, כי משך הפרסומות בסרטים המוקרנים ברשת, לא יעלה על 5 דקות.
לקריאת הכתבה המלאה
מדובר בצעד משמעותי, בעיקר לאור העובדה שמדובר ברשת לב, רשת שמשקיעה במנויים שלה ומביאה גם סרטים זרים, מחוץ למיינסטרים, סרטים שללא ספק קשה יותר להרוויח עליהם ופונים לקהל מצומצם יותר. זוהי בהחלט סיבה טובה לגמול ללב על ההחלטה ולשקול ללכת דווקא לשם, בסרט הבא שתבחרו לראות.
כולי תקווה שזהו רק אות לבאות וששאר הרשתות תצטרפנה לצעד זה.
כמובן שזה לא מספיק, השלב הבא, הוא הורדת מחירי הכרטיסים. מחיר זול יותר יחזיר את הקהל לבתי הקולנוע ויגרום רק לעליית רווחים.
הגיע הזמן להחזיר את הקולנוע אל העם
(ותסלחו לי על הקלישאה מלאת הפאתוס)
אתם מוזמנים להשאיר הודעות תמיכה בצעד זה.
סייקו