הוסף לקבועים

ישראבלוג 



 

אז ככה באמת נראים החיים האמיתיים שאחרי התואר. דירה שכורה רק לעצמי, אוטו מהעבודה ומשכורת מכובדת.
העיר הגדולה קוראת לי, עכשיו נראה לאן ממשיכים מכאן.
אוגי, 41, תל אביב.

 

לעידכונים במייל:

הצטרף בטל מנוי          שלח

טבעות:
« טבעת בודדה. » ±
« צהוב/ה » ±


מיקרו אוגי


שכנים
Symphony
NineLives
Suki da yo
מקליין
צבובה
אראמיס
בימבה
יובל
פ(י)לו
סימבה
האחת

הקוראים האחרונים

אמילי1212
Pillow
Violetsun
רוג_
Kaia Girl
שמחת זקנתי
LIL_WHO
Suga Mama
קמיל ה
Yuval's Studio.


 
ארכיון:


חיפוש טקסט בקטעים:

חפש


1/2018

קטעים בקטגוריה:

 

31
5/2010

  פסטיבל 2010 – סיכום מהיר של היום השני
תגיות: אגודה, טכניון, אוגי-מיוזיק

  • כצפוי, מסיבת הבריכה לא הייתה מי יודע מה. ככה זה כשמביאים הרכב דאנס ששר 5 שירים ונעלם במקום אמן רוק איכותי כמו כל שנה. המקום עצמו נחמד פלוס ובעיקר משודרג ביחס למועדון הספורט הרגיל ששם המסיבה התקיימה עד השנה. כל השאר היה מתוקתק להפליא, כנראה בגלל שזה היה אירוע רק של הטכניון בלי נוכחות של האוניברסיטה.
  • אפרופו אוניברסיטה, בתחילת הערב השני התחילו להישמע הסיפורים על אירועי סוף היום הראשון שכמעט כללו מכות בין נציגים משתי האגודות בישיבת הפקת הלקחים והבנה של אנשי אס"ט שלא באמת היה כאן שיתוף פעולה, וכשהיה צריך את אנשי האוניברסיטה, הם פשוט התאדו לכיוון חדר האומנים, מתחם ה-"VIP" או סתם להשתכר. הם די הוכיחו למה יום הסטודנט שלהם מפסיד בגדול כל שנה, וסיכוי גבוה שלא יהיו עוד שיתופי פעולה בטווח הנראה לעין.
  • ההופעה של תיסלם אכן הייתה המוצלחת ביותר בפסטיבל, רק חבל שנאלצו לקצר אותה בגלל שלקח זמן עד שהלהקה עלתה לבמה ובגלל שהלו"ז היה צפוף. גם אחרי כמעט 30 שנים שהלהיטים שלהם קיימים, הם עדיין מסוגלים להקפיץ, לעשות רעש ולתת הופעה מהנה. כל שיר קלאסיקה.
  • את ההופעה של שלמה ארצי ראיתי כבר ממתחם ה-"VIP", שהיה בעצם סוג של טריבונה מוגבהת שרק יחידי סגולה ובעלי הצמיד הנכון (ולא היה ברור לגמרי מה הצמיד הנכון) הורשו לעלות עליה. היא הייתה די מרוחקת מהבמה, אבל היה אפשר לראות טוב, ובעיקר לראות שהדשא היה עמוס ומפוצץ באנשים. בכל השנים שאני בטכניון לא ראיתי כמות כזו של אנשים. יודעי דבר לחשו שהמשטרה אישרה להכניס 18 אלף אנשים ושכל הכרטיסים נמכרו, וזה בא לידי ביטוי בצפיפות אדירה בהופעה של שלמה ארצי.
  • ההופעה עצמה הייתה די סטנדרטית במונחי שלמה ארצי, לא משהו שאפשר לזכור אחר כך הווידאו ארט מאחורה היה מיוחד והוסיף קצת, אבל לא יותר מדי. לא באתי עם יותר מדי ציפיות ורובן לא התממשו גם ככה, אולי בגלל שהייתי רחוק.
  • את החצי הראשון של ההופעה של שב"ק ס'; לא ראינו כי העדפנו להסתובב קצת, לאכול ולשתות. אחר כך כשחזרנו ל-"VIP", ראינו הופעה חביבה וטיפוסית לז';אנר. והיו פחות אנשים על הדשא.
  • אנשי האגודה בחמ"ל נראו די מותשים, אך מרוצים שהאירוע התקרב לסיום (ויש לא מעט יתרונות בלהכיר את האנשים ששם ;) ).
  • היה קשה לפספס את החיוך המאוד רחב של יו"ר האגודה לקראת סוף האירוע. עכשיו נשאלת השאלה מה עושים מכאן ועד סוף הקדנציה ואיך ממנפים את הרווחים שהצטברו בעקבות הפסטיבל (וזה דבר שלא קורה באופן קבוע, בטח לא שנתיים ברציפות).
  • וכן, אני יודע שלקח לי הרבה זמן לכתוב את זה. יש לי עוד דברים לעשות בחיים (טוב, לא ממש).

2 תגובות   הוסף תגובה     הצג תגובות כאן     0 הפניות לכאן     קישור ישיר לקטע
תגובה אחרונה של og211 ב-21/6/2010 10:42



 

13
5/2010

  פסטיבל 2010 – סיכום מהיר של היום הראשון
תגיות: אוגי-מיוזיק, אגודה, טכניון

  • הפתיע התקתוק בפתיחת השערים ובעיקר בסדר בלי יותר מדי בלגנים. פחות הפתיע העובדה שהלהקה הראשונה עלתה לבמה באיחור של יותר משעה מהזמן שקבעו לה.
  • ואם כבר, במה גדולה מול כמה אלפי אנשים לא מתאימה למרסדס בנד. הם לא להקת איצטדיונים וזה היה מוזר (במיוחד אחרי ההופעה החצי אינטימית שלהם בפסטיבל לפני שנתיים). באמצע חתכתי.
  • משה פרץ זכה להיות האמן הראשון בכל הפסטיבלים שלא שמעתי אפילו שנייה מאחד השירים שלו. כבוד (או שלא).
  • הבמה ביער אכן הייתה אלטרנטיבה טובה, אבל לא עד כדי כך.
  • לא ברור למה היו 3 דוכנים של קבלה, דוכן אחד של בית חב"ד ודוכן אחד של חנות סקס, שהגדילה והציבה זין גדול באמצע השדרה…
  • כשהיה כוח והלכנו לשמוע את עברי לידר, הוא היה טוב. ממוחזר מאוד, אבל טוב.
  • כנ"ל ברי סחרוף. אצלו לקח לי קצת זמן להשתחרר, גם בגלל האנטי הקטן שהתפתח כלפיו בזמן האחרון ושאני מקווה שיעבור מהר.
  • מביך – השם של מנהל משרד תרבות מואר בלייזר על הקיר של בניין סגו, קצת לפני שההופעה הראשונה התחילה.
  • כנראה שבאמת היה ערב קשה אם סיו"ר האגודה קפצה עליי, שאלה אותי עד כמה אני נהנה ונישקה אותי על הלחי. לא ברור.
  • שפע של תלונות מלא מעט גורמים היו על אנשי האגודה של האוניברסיטה. כנראה ששיתוף הפעולה איתם היה חד פעמי.
  • ואם כבר, אז היה מאוד קל לזהות מי מהאוניברסיטה ומי מהטכניון. כמעט עשינו משחק כזה.
  • כל 5 דקות בממוצע פגשתי מישהו שאני מכיר ושאמר לי שלום או שראיתי מישהו כזה. זה מתיש, ממתי נהייתי כל כך פופולארי?
  • קצת קשה להתלונן על עודף הזוגות שנצפו מסביב מתנשקים בלהט כשכל הערב הסתובבתי עם 3 בחורות (שנראות ממש לא רע).

ולפינת ה-WTF הלא קשורה – אתלטיקו מדריד לקחה את הליגה האירופאית. כאילו, WTF?!


3 תגובות   הוסף תגובה     הצג תגובות כאן     0 הפניות לכאן     קישור ישיר לקטע
תגובה אחרונה של og211 ב-22/5/2010 10:03



 

10
5/2010

  פסטי-wat?
תגיות: אגודה, טכניון

קשה לשים את האצבע למה אני לא מתרגש לקראת פסטיבל הסטודנט שאמור להתרחש כאן השבוע (אצלנו זה פסטיבל, לא יום הסטודנט). נכון שזו כבר שנה חמישית שלי כאן, אבל הייתי מצפה לאיזה משהו רגע לפני האירוע הגדול ביותר שהאגודה מארגנת השנה, זה שנחשב גולת הכותרת שלה.

אולי הבעיה היא באמנים שהביאו השנה, עם תחושה שהרשימה נעה בין מחזור לדברים לא מרתקים במיוחד. ביום הראשון יש את מרסדס בנד, עברי לידר וברי סחרוף, שכולם הופיעו בפסטיבל מתישהו (אני לא זוכר שנה שסחרוף לא הופיע בצורה כזו או אחרת בטכניון). כמשהו חדש, הוסיפו גם את משה פרץ כדובדבן מיוחד לאירוע (נשמר כ"הפתעה" עד אתמול), דבר שגרם ללא מעט אנשים להרים גבות ולתהות מאיפה זה הגיע. יצא ככה שהיום הראשון בכלל לא מלהיב והוא רק שידור חוזר של דברים שכבר היו, שרובם לא ממש הוציאו דברים חדשים שגם באמת תפסו. אם רציתי לברוח מהבמה המרכזית לבמה האלטרנטיבית, שם השתלט המטאל על הבמה לגמרי. בשנה הראשונה שלי אינפקטד מאשרום עלו לבמה באמצע היום הראשון וגרמו לי לברוח לבמה האלטרנטיבית כדי להיתקל בפעם הראשונה בדפנה והעוגיות שסגרו שם ערב של להקות צעירות. זה היה אלטרנטיבי במלוא מובן המילה והכיר לי את הלהקה המצוינת הזו. כל הלהקות שיהיו השנה הן בעיקר להקות מטאל, שזה סגנון שאני פחות מתחבר אליו. אני מכיר טוב את האנשים שאחראים שם על המתחם ואני יודע כמה הם השקיעו בשביל להביא את הלהקות האלו, אבל הייתי רוצה משהו אחר.
גם מסיבת הבריכה לא מבריקה השנה, כשהביאו להופעה שם את ההרכב MAZE שאף אחד לא שמע עליו. הסיבה היחידה ללכת לשם היא שזה יהיה בקאנטרי החדש בנשר, שאולי שווה לבדוק אותו. הדבר היחידי שימנע ממני ללכת לשם יהיו בפעם הראשונה תרגילי בית שיכריחו אותי לשבת עליהם ולסיים אותם (וכמובן תלוי אם יהיה לי עם מי ללכת, לבד זה לא כיף). היום השני נשמע קצת יותר מבטיח עם הופעה של תיסלם בתחילת הערב (שזה כנראה יהיה ההיי-לייט בשבילי לכל האירוע) ואחר כך הופעה של שלמה ארצי (שגם הופיע לפני שלוש שנים, ומאז הוציא דיסק אחד שלא תפס הרבה) ובסוף שב"ק ס';, שגם אליהם אני פחות מתחבר (עדיף דג נחש).

אולי חלק מחוסר ההתרגשות היא גם העובדה שהפסטיבל השנה משותף יחד עם האגודה של האוניברסיטה. בפעם הראשונה הפסטיבל הזה מאבד חלק מהייחודיות שלו לטכניון ומערב בתוכו עוד גורמים. נכון שהשיקולים כאן היו כלכליים נטו (או כמו ששמעתי התבטאות של אישיות מסוימת ש"חיסלנו מתחרה") ואין כמעט התערבות של אנשי חיפה בכל ההפקה של האירוע, אבל זה יוצר תחושה אחרת באוויר. זה אולי נשמע קצת אליטיסטי, אבל כל זה משפיע על האופי של האירוע וקצת מעמעם את הזוהר שהיה לו בשנים הקודמות.

ואולי בעצם כאן הבעיה, בגלל ההיכרות שלי עם מה שהולך מאחורי הקלעים. האגודה היום זה לא מה שהיה פעם, זה כבר לא הארגון המתוקתק והיעיל שהיה קודם. יש הרבה דברים שמתנהלים לא בצורה הנכונה, גורמים מסוימים שרואים רק את הפסטיבל לנגד עיניהם ושוכחים שהאגודה מתעסקת בעוד הרבה דברים אחרים כמו ענייני אקדמיה ועזרה לסטודנטים. עושה רושם שהכל מופנה להצלחת הפסטיבל, שהוא הדבר שהכי מקדם את האגודה ומכניס לה כסף ושכל השאר בעדיפות שנייה, אם בכלל. יש לא מעט אנשים טובים באגודה, שבאמת עושים ורוצים לתרום למען הסטודנטים (כי זו מטרת העל של האגודה ולא להכניס כסף), אבל משהו מסריח שם והסירחון בא מלמעלה וזה קצת עצוב לראות את זה מהצד. אני כבר לא אזנק פנימה בשביל להציל, אני עכשיו רק רוצה לסיים את התואר.

ואולי בכל זאת צריך ללכת וליהנות. בסופו של דבר זה הפסטיבל האחרון שלי כאן.


2 תגובות   הוסף תגובה     הצג תגובות כאן     0 הפניות לכאן     קישור ישיר לקטע
תגובה אחרונה של og211 ב-10/5/2010 15:04



הדף הבא
דפים: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  

 

אוגי 2011, כל הזכויות שמורות
29,378 כניסות
Site Meter