כשהייתי בת 12 קניתי בהמלצת אמא שלי את הקסטה (כן כן, בימים ההם) No Secrets של קרלי סיימון. זו הייתה תחילתה של מערכת יחסים מופלאה שנמשכת עד היום. במהרה נרכשו עוד קסטות, והקול של קרלי סיימון נהיה לי כל כך מוכר ואהוב, שכשאני שומעת אותה אני מרגישה בבית.
השיר הכי מוכר שלה במחוזותינו הוא You're So Vain, אבל יש כל כך הרבה אחרים, וכל כך הרבה סגנונות. פעם אמרה קרלי סיימון שבילדותה לא הצליחה להחליט אם היא רוצה להיות מלחינה, פסנתרנית, זמרת ג'אז, זמרת רוק או זמרת קאנטרי, והיא באמת לא החליטה. היא עושה הכול, והיטב. יש לה קול נדיר שעובד היטב גם ברגיסטרים הגבוהים וגם בנמוכים - היא גם סופרן וגם אלט - והיא שולטת בכל הסגנונות האלה ותמיד נשמעת כאילו לשיר זה הדבר הכי קל וטבעי בעולם. אגב, אפרופו סגנונות, היא גם כתבה אופרה...
כשהייתי ילדה השירים של קרלי סיימון היו לי מין פריוויו מרגש לחיים של הגדולים: אהבות, דרמות, פרידות. נורא התרגשתי למשל מ-Just a Sinner:
"I'm gonna call you up/ You'll forsake the one you love/ Though I've left you many times before/ You are just a sinner".
ככל שהתבגרתי התחברתי לדברים אחרים בשירים שלה, שהם מאוד אישיים ועמוקים ונוגעים בנושאים חשובים. למשל I haven't got time for the pain:
"Suffering was the only thing/ Made me feel I was alive/ Thought that's just how much it cost/ to survive in this world.... But now I haven't got time for the pain".
גם כשהיא עשתה פופ ממש, דיסקו, בשנות השמונים, היא עשתה את זה טוב. ותמיד היא כל כך מרגשת, כמו למשל ב-Voulez-vouz danser:
Tell me what to do
Tell me what to say
Tell me how to move
To make you look my way
Everybody wants to dance
With my daddy
Imagine being you
All you have to do
Is walk into the room
Imagine being me
Everybody wants to dance
With my daddy